tisdag 4 september 2012

Sammanfattning S eller K!!!!!



Sanning Eller Konsekvens Sammanfattning!!!

Jag ropade Sabina, Sabina men hon hörde mig inte. Hon såg mig antagligen inte heller för hon gick rakt förbi klätterställningen. Sabina och jag hade inte träffas på jätte länge. Jag hade varit i Dalarna och sedan hade hon varit på kollo efter det var hade jag varit sjuk. Det var inte konstigt att hon inte visste att jag skulle komma annars skulle hon ha letat efter mig.  Eller hade hon glömt bort mig? Karin som kommit fram till mig stod kvar. Vi hörde ringklockan och Sabina och Fanny gick in som det alltid hade varit de två. Karin stod fortfarande kvar. Ska du inte komma in, det har ringt in. Jag hoppade ned och svara: Stick och sprang så fort jag kunde till klassrummet.  

Den här bilden är precis som Noras liv upp och ner!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar